Neprestane mi chodiť leták, keď zmením adresu?

Upravené dňa Tue, 15 Nov, 2022 o 12:20 POOBEDE

Ak sa zmenilo sídlo registrovaného zákazníka alebo miesto jeho podnikania, nahláste novú adresu a s tým súvisiacu zmenu DIČ pracovníkom Zákazníckej recepcie. Je to dôležité preto, aby na faktúrach vydávaných predajňou METRO boli uvedené správne údaje registrovaného zákazníka. Ak si želáte zmeniť korešpondenčnú adresu pre pravidelné zasielanie letákov, stačí ju telefonicky nahlásiť spolu s číslom vašej zákazníckej karty na Zákazníckej recepcii.

Bol tento článok nápomocný?

To je skvelé!

Ďakujeme za odoslanie reakcie

Prepáčte! Nemohli sme byť nápomocní

Ďakujeme za odoslanie reakcie

Dajte nám vedieť, ako môžeme vylepšiť tento článok!

Vyberte aspoň jeden z dôvodov
Vyžaduje sa overenie CAPTCHA.

Spätná väzba bola odoslaná

Oceňujeme si vašu snahu a pokúsime sa článok opraviť