Prestal mi chodiť tlačený leták. Podľa Zákazníckej recepcie je to z dôvodu nízkej nákupnej aktivity. Ako ho môžem opätovne dostávať?

Upravené dňa Tue, 15 Nov, 2022 o 12:19 POOBEDE

Pretože sa snažíme minimalizovať dopad na životné prostredie, obmedzujeme distribúciu tlačených letákov a to na základe nákupných aktivít zákazníkov. Všetci naši zákazníci si ale môžu aktuálne platné letáky prezrieť alebo stiahnuť v sekcii Aktuálne letáky

Bol tento článok nápomocný?

To je skvelé!

Ďakujeme za odoslanie reakcie

Prepáčte! Nemohli sme byť nápomocní

Ďakujeme za odoslanie reakcie

Dajte nám vedieť, ako môžeme vylepšiť tento článok!

Vyberte aspoň jeden z dôvodov
Vyžaduje sa overenie CAPTCHA.

Spätná väzba bola odoslaná

Oceňujeme si vašu snahu a pokúsime sa článok opraviť