Prečo mi leták nechodí?

Upravené dňa Tue, 15 Nov, 2022 o 11:49 DOOBEDA

Ponukový leták zasielame vždy jednému z držiteľov zákazníckej karty. Najčastejším dôvodom, prečo leták zákazník nedostane, je neúplná či chybná adresa (leták sa nám vracia ako nedoručiteľný) či neaktivita zákazníka (t.j. zákazník neuskutoční v METRO na území SR aspoň jeden nákup v určitom období). Pre zistenie konkrétnej príčiny a následnú nápravu kontaktujte informačnú linku spoločnosti METRO 0850 123 223.

Bol tento článok nápomocný?

To je skvelé!

Ďakujeme za odoslanie reakcie

Prepáčte! Nemohli sme byť nápomocní

Ďakujeme za odoslanie reakcie

Dajte nám vedieť, ako môžeme vylepšiť tento článok!

Vyberte aspoň jeden z dôvodov
Vyžaduje sa overenie CAPTCHA.

Spätná väzba bola odoslaná

Oceňujeme si vašu snahu a pokúsime sa článok opraviť