Čo robiť pri strate METRO karty?

Upravené dňa Tue, 15 Nov, 2022 o 10:47 DOOBEDA

Bola mi odcudzená zákaznícka karta / Stratil(a) som zákaznícku kartu. Ako získam novú?


Najprv je treba odcudzenú/stratenú zákaznícku kartu zablokovať, tj. vylúčiť jej zneužitie neoprávnenou osobou. Spojte sa telefonicky  našou informačnou linkou (0850 123 223) a nahláste stratu vašej karty a jej číslo. Číslo vašej zákazníckej karty je uvedené napríklad na faktúrach. Kartu vám okamžite zablokujeme. K vystaveniu novej karty je nutná osobná návšteva osoby oprávnené jednať za registrovaného zákazníka. Novú kartu vám vystavíme zdarma.

Bol tento článok nápomocný?

To je skvelé!

Ďakujeme za odoslanie reakcie

Prepáčte! Nemohli sme byť nápomocní

Ďakujeme za odoslanie reakcie

Dajte nám vedieť, ako môžeme vylepšiť tento článok!

Vyberte aspoň jeden z dôvodov
Vyžaduje sa overenie CAPTCHA.

Spätná väzba bola odoslaná

Oceňujeme si vašu snahu a pokúsime sa článok opraviť