Bola mi odcudzená zákaznícka karta / Stratil(a) som zákaznícku kartu. Ako získam novú?
Najprv je treba odcudzenú/stratenú zákaznícku kartu zablokovať, tj. vylúčiť jej zneužitie neoprávnenou osobou. Spojte sa telefonicky našou informačnou linkou (0850 123 223) a nahláste stratu vašej karty a jej číslo. Číslo vašej zákazníckej karty je uvedené napríklad na faktúrach. Kartu vám okamžite zablokujeme. K vystaveniu novej karty je nutná osobná návšteva osoby oprávnené jednať za registrovaného zákazníka. Novú kartu vám vystavíme zdarma.
Bol tento článok nápomocný?
To je skvelé!
Ďakujeme za odoslanie reakcie
Prepáčte! Nemohli sme byť nápomocní
Ďakujeme za odoslanie reakcie
Spätná väzba bola odoslaná
Oceňujeme si vašu snahu a pokúsime sa článok opraviť