Spoločnosť METRO poskytuje svoje služby výhradne registrovaným zákazníkom – podnikateľským subjektom, obchodníkom a ďalším subjektom ako sú nemocnice, školy, orgány štátnej správy apod. Najjednoduchší spôsob, ako zaistiť, aby do našich predajní mali prístup iba oprávnené osoby, sú práve neprenosné zákaznícke karty.
Držiteľ karty môže byť preto pri vstupe do centra vyzvaný k predloženiu dokladu totožnosti kvôli doloženiu oprávnenosti držaní zákazníckej karty. Pracovníci recepcie nahliadnutím do identifikačného dokladu (meno a fotografia) overujú, že do predajne vstupuje držiteľ karty.
Bol tento článok nápomocný?
To je skvelé!
Ďakujeme za odoslanie reakcie
Prepáčte! Nemohli sme byť nápomocní
Ďakujeme za odoslanie reakcie
Spätná väzba bola odoslaná
Oceňujeme si vašu snahu a pokúsime sa článok opraviť